31 Aralık 2010 Cuma

Mutlu Yıllar !!

Sevgili blogdaşım keyifli bir yazı yazmış, ellerine sağlık J

Yeni yıla girmemize saatler kaldı. 2010 yılı benim için rüya gibi geçti.. O yüzden 2011’den de beklentilerim yüksek, umarım herkes için ve benim için güzel bir yıl olur.  


İstek listem uzun biraz sanirim;)
Neler istiyorum bi bakalım?? Sağlık, mutluluk, huzur, aşk, sevgi, saygı, takdir, hoşgörü, anlayış, şefkat, barış, para ve güzel güzel süprizler getirsin yeni yıl bana..



Bu yıl dolu dolu gezmek, değişik yerler görüp, yeni insanlarla tanışmak, kaşif olmak, yazar olmak, yüzer olmak, gurme olmak, yiyip içip yan gelip yatmak, çok para kazanıp bol bol alışveriş yapmak istiyorummm..

Herkese mutlu seneler şimdiden, kucak dolusu sevgi gönderiyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)