20 Haziran 2014 Cuma

İlk Etamin Panom :)

Merhabalar..
Blogumu cok ihmal ediyorum biliyorum.. ama inanın cok ozluyorum :) bu ara instagramla tanistim ve blogumdan tanıdık gelen isimleri orada da bulunca cok sevindim.. en azından oradan takip etmeye calisiyorum sizleri sevgili bloggerlar..

Ara verdigim bu donemde sizlerle paylasmaya firsat bulamadim ama ben bir etamin pano yaptim ;)
Country Bloomers yapacagım diye 2011 de duyurmusum blogumdan ama ancak gecen yıl 2013 Subat-Mart gibi bitirebildimm.. eee paylasmak da bugune kısmetmiss ;) iste benim eserim.. tabi ki Dolunay hanım'a tekrar tesekkur ediyorum.. o donemde, etaminle ilgili tum sorularıma sıkılmadan hızlıca yanıt verdigi icin..
veeee sonunda iste benim Country Bloomers'im :)

 

Sevgiler.. Herkese iyi haftasonları :)

3 yorum:

  1. İlk mi maşallah çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. evet :) cok tesekkurler sadecenaciye :)
    cok keyifli bir ismis.. simdi bi tane kucuk yapıyorum, insallah bitirince onu da paylasacagim :)

    YanıtlaSil
  3. instagramda bulalım o zaman hemen birbirimizi :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)