30 Aralık 2010 Perşembe

Sonunda Bitti

Ve “Yaprak Dökümü” sonunda bitti.. 5 yıl çok uzun bir zaman gerçekten. İzlesin ya da izlemesin tüm karakterleri birbir tanır herkes. Ben uzunca bir süre sıkı takipçisiydim bu dizinin. Geçen yıl bitireceğiz deyipte bitirmediklerinde bırakmıştım izlemeyi. Bir diziyi tadında bırakmak gerek çünkü, uzadıkça insanı yoruyor, sıkıyor ve vazgeçiyorsunuz izlemekten..

Onca zaman izlemiş olmamın hatırına dün akşam finalini de izledim. Hıçkıra hıçkıra ağlayanlardanım hatta.. Ali Rıza beyin ölümü çok dokundu bana, kendi babamı düşündüm bir an (Allah korusun tabi) daha da çok ağladım.


Sonra ailenin dağılması, Haydarpaşa Gar’ında vedalaşma sahnesi.. Zaten o mekana karşı bir zaafım olmuştur hep, öğrenciyken çok tren yolculuğu yaptığımdan sanırım. Hep duygulanırım orayı görünce..


Anlamadığım tek şey, hatta o sırada yüzümü bile gülümsetti diyebilirim, Trabzon’a kalkan tren. Ben bilmiyorum öyle bir trenin varlığını ama “Yaprak Dökümü” bu dedim ve geçtim..

1 yorum:

  1. Eveeet sonunda bitti, bende artık bıkıp arada bir takip edenlerdendim.Tamam itiraf ediyorum bende ağladım, beklediğim kadar iyi bir final olmadığını düşünsemde...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)