3 Ocak 2011 Pazartesi

Andante Tur'la Keyifli Bir Yılbaşı

Yılbaşı gecesi Yonca Lodi dinlemeye gideceğimizi daha önce yazmıştım. Bu bağlamda yılbaşı gecemizin nasıl geçtiğinden ve bize güzel bir haftasonu yaşatan Andante Tur’dan bahsetmek istiyorum. Cuma akşamı keyifli bir yolculukla başladı turumuz. Yolda tombala oynayınca nasıl geçtiğini anlamadık bile. Tabi bunda tombala da 1.çinko, 2.çinko ve tombala’yi eşimle benim yapmış olmamızın da büyük etkisi var J Umarım şansızmız yeni yılda da çoğalarak devam eder.

Tombaladan kazandığımız hediyeler ise ayrı bir süpriz oldu bize.. Çok şirin bu iki fincan 1.çinko hediyemiz, turuncu mutfak masamızla da çok yakıştılar gerçekten..

2.çinko hediyemizi, kimsenin gönlü kalmasın diye başka birisine verdik. Ama tombala hediyesini almak istedik. Bu yıl evimize noel babalı birşey almayı çok istemiştim ancak bir türlü olmamıştı, şans yüzüme güldü ve bu çok şirin noel babalı fanus bizim olduJ İçerisindeki sokak lambası yanıyor, karlar yağıyor ve fonda harika bir müzik çalıyor, gerçekten çok dinlendirici..

Bu keyifli yolculuğun ardından otelimize ulaştık. Almira Otel-Bursa, yıldızlarını hak etmiş, şık bir otel gerçekten de. O kalabalığa rağmen hizmet kalitesi çok yüksek. Masalar çok şık ve yemekler lezizdi. Çok net fotoğraflar çekemedim ama içerisinde Yonca Lodi’nin olduğu bir iki pozu aşağıda görebilirsiniz.

Tur çalışanlarının genç olması ve ekiptekiler arasında inanılmaz güzel bir elektrik yakalanması ile sanki birbirimizi daha önceden de tanıyor gibiydik. Akşam çok keyifli geçti, dans ettik oynadık, çok güldük.. Yonca Lodi’ye diyecek pek birşey yok aslında, sesi, yorumu çok güçlü ve onu canlı olarak dinlemek harika..

Böyle güzel bir yılbaşı partisinin ardından, sabah geç yapılan zengin bir kahvaltı yeni yıla zinde başlamamızı sağladı. Kahvaltıdan hemen sonra Uludağ'ın zirvesine doğru yol aldık. Şansımızdan Cumartesi günü hava da çok güzeldi, yerde bembeyaz kar, havada güneş, keyifli bir uludağ gezisi oldu..

Kayanlar, düşenler, gezenler, birbirinden keyifli manzaralar eşliğinde mangalda sucuk ekmeğimizi de kar üzerinde afiyetle yedik.. Teleferikle Ağaoğlu'nun tesislerine geçerek çay molası verdik ve burada Ali Ağaoğlu'nun kendisini görme şansımız oldu, itiraf edeyim tv de daha genç gözüküyor ;)

Güzel bir organizasyonun ardından Cumartesi akşam evimize döndük. Dönüş yolu da oldukça keyifli geçti. Böyle güzel bir yılbaşı gecesi geçirmemizi sağlayan Andante Tur 'a ve İzmit ofis çalışanlarına ayrıca teşekkürler..

Yeni yıla çok keyifli girdik, umarım bütün yılımız böyle geçer :)