12 Aralık 2010 Pazar

Parfümle Dans :)


Bugün parfümler üzerine yazmak istedim.. Koku filmindeki adam kadar olmasa da kokulara karşı özel bir zaafım var sanırım. Evde çeşit çeşit parfüm varken makyaj masamda, hala yenilerini almaktan kendimi alıkoyamıyorum. Yeni kokular, yeni parfüm şişeleri, rengarenk.. bayılıyorumJ


Yurtdışına çıkmanın en keyifli yanlarından biri de “duty free” ler benim için.. Bir sürü parfüm deneyip, çok daha uygun fiyata alabiliyor olmak beni acayip mutlu ediyor.
Yurtdışına çıkmadağım zamanlarda da en büyük yardımcım internet. Bu konuda başvuru kaynaklarımdan biri “fragrantica” sitesi. İngilizce bir site ama dili çok kolay, zaten terimlerin birçoğu ortak. Sitede istediğiniz markaya ait parfümü ve o parfümün içeriğini görebiliyorsunuz. Hatta özellikle bir parfümde olmasindan hoşlandığınız bir  çiçek kokusu ya da esans varsa onu seçip aratabiliyorsunuz. Ayrıca sitede ciddi yorumlar yapılıyor, dikkate değer..

Buradan karar verdiğim bir parfümü almaya geliyor sıra, işte o anda da “strawberry” yardımcı oluyor bana.. En son çıkan parfümler hemen listeye giremeyebiliyor ya da çok pahalı olabiliyor bazen. Ama genel olarak fiyatlari mağazalara göre çok uygun. Ayrıca dönem dönem birçok markada indirimler de de var sitede. Mesela bugünlerde birçok parfümde ve makyaj malzemesinde yılbaşına özel indirimler mevcut. Bir gözatın derim..

Favori Kokularım
Givenchy - Ange ou Demon
CD - J'adore
Chanel - Chance eau Tendre
Givenchy - Absolutely Irresistible
Britney Spears - Curious


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)