8 Aralık 2010 Çarşamba

Dukan Savaşım Başlıyor..


Dukan diyeti akınına bende katıldım . Kitabım elime ulastı ve bugünden itibaren okumaya basladım. Önce kitabı baştan sona kadar bir okuyayım diye düşünüyorum. Tabi arada uygulamalarım da olacak sanırım. Umarım üzerimde gözle görülür bir etkisi olur ;)

Peki nedir bu Dukan Diyeti? Bende yeni tanıştım kendisiyle, ama ön araştırmalarımdan öğrendiğime göre 4 fazdan oluşan bir proje sanki..



0.    Faz : Dukan Diyeti kitabını okumak.  (Bunu ben ekledimJ)

1.     Faz : ATAK
Kilo vermeyi gerçekten isteyip atağa geçmemiz gereken bir dönem diyebiliriz sanırım. Sadece protein ağırlıklı besleniyormuşuz. Aç kalmak kesinlikle yok diyor kitap, ne güzel J

2.    Faz : SEYİR
Atak evresinde verdiğimiz kilolara seviniyoruz hep birlikte ve bu motivasyonumuzu arttırıyor. Diyete devam edip daha da zayıflamak istiyoruz hedefe ulaşmak için. Proteinin yanına sebzeyi de ekleyiveriyoruz bu evrede.

3.    Faz : GÜÇLENDİRME
Ohh ne güzel kiloları vermişken, umarım bir daha geri almam endişesi taşıyoruz. İşte bunu sağlamak için verdiğimiz her 1 kilo için 10 gün güçlendirme yapıyoruz. Nasıl mı? Henüz tam bilmiyorum ama girişte yazılana göre beslenmemize meyve ve ekmek de ekleniyor. Ayrıca haftada 2 gün ödül yemeği kazanıyoruz bu fazda.

4.    Faz : KORUMA
O kadar emek veriyoruz, tüm bunlar boşa gitmesin değilmi ama.. İşte bunu sağlayabilmek için 3 katı şartı var Dukan Diyetinin. Hayatımızın geri kalanında haftada sadece 1 gün; Dukan Diyeti ATAK    fazını uygulamak, asansör kullanmamak ve günde 3 kaşık yulaf kepeği tüketmek.. Sanırım verilen kilolardan duyduğumuz hazzın yanında bunları yapmak o kadar da zor gelmez.

Dukan savaşım önce kitabı okuma fazıyla başlıyor bugün J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)