22 Aralık 2010 Çarşamba

Aşure Zamanı

Evet, aşure zamanı geldi.. Annem çok güzel yapar, bana da komsulara dağıtmak düşerdi. Ne guzel bir işbölümüymüs aslında ;)

Evlenince iş başa düştü tabii.. Aşure tariflerine baktım, annemi aradım ve anladım ki bu iş çok meşakkatli.. Eee bir yandan da yapmak istiyorum; öyle olunca imdadıma Dr.Oetker yetişti. Harika bir buluş gerçekten, daha önce aynı markanın sütlü tatlılarından ve pudinglerinden yapmışlığım var. Ama aşurenin hazırı nasıl olur konusunda teredutlerim vardı, ancak dün itibari ile tamamen gittiler J


Annemin aşuresi kadar olmasa da çok leziz ve aşure tadında bir aşure oldu. (Bu arada ek olarak ben biraz toz karanfil kattım içine, isteğe göre eklenebilir.)
Benim gibi gözü korkanlar ve zaman bulamayanlar kesinlikle denemeli..

Bir ara da Dr.Oetker'in Zerde'sini yapmaya karar verdim, umarım onda da aynı neticeye ulaşırım..

4 yorum:

  1. Dr. Oetker gerçekten harika benim Aşure yapma becerim olduğundan henüz denemedim aslında arada yapmak istendiğinde yapılabilir. Ne zaman aşure yapsam en kısa zamanda yine yapayım diyorum bir türlü olmuyor :)
    Zerdesini denedim bu arada gerçekten harika sevenlere duyurulur...

    YanıtlaSil
  2. bu sene tadamadık ama senin aşurende çok güzel olmuştur eminim tatlım :) ellerine sağlık.. işe dön de marifetlerinde bizde faydalanalım demi ama ;)

    YanıtlaSil
  3. evde asure mi var, hic haberim yok benim

    YanıtlaSil
  4. Bu pazar inşallah yapacağım Aşure gelin yemeye beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)