14 Aralık 2010 Salı

Lezzetli Yüzükler

Kış geldi.. Artık buna şüphem kalmadı, boğazım acıyor, öksürüyorum ve de üşüyorum tabii.. Bugün pek keyfim yok, kendimi toparlamaya neşelendirmeye çalışıyorum.. Renkli bişeyler arıyorum, belki renkler beni canlandırır. Vee bunları buluyorum kendim için, sizin için.. İştah açıcı takılar, şekil şekil, renk renk..



Takı kadınların vazgeçilmezlerinden biri sanırım. Ama bu yüzükler çok başka, hepsi birbirinden şirin gözüküyor. Tabii ki hepsi el emeği, ince işçilik gerektiren ve sınırsız bir hayalgücünün ürünü..


Bu lezzetli yüzükler, Japonya da yaşamış ve Japon kültüründen etkilenmiş Sofia adında Kanada'lı bir tasarımcıya ait. ETSY sitesinde tasarımcının SouZou adında bir dükkanı var. (SouZou; hayal gücü sayesinde anlamına gelen bir kelime) Sitede yüzükler dışında çok hoş küpeler ve kolyelerde görebilirsiniz. Değişik takı tasarımlarını görmek ve satın almak için uğrayın..



Şimdi şöyle bir sufle olsaydı masamda ne güzel giderdi oysa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)