7 Şubat 2011 Pazartesi

2011 Gelinlik Modelleri

Düğün sezonu başlıyor.. Evet, yaza daha çok var biliyorum ama hazırlıklar şimdiden başladı etrafımızda. Geçen yıl bu zamanlar kendim için böyle güzel bir telaşın içerisindeyken, bu yıl yakın çevremden sevdiğim bir arkadaşım evleniyor Temmuz'da :) Tabii düğüne daha çok var gibi görünüyor ama hazırlıklar ancak yetişiyor, çünkü öncesinde uzunca bir araştırma dönemi oluyor.. Sevgili arkadaşım beni aradı geçenlerde ve birkaç konuda fikrimi almak istediğini söyledi, tabiki çok mutlu oldum. Böyle işlere bayılıyorum ben, herhalde bizde öyle bir gelenek olsa benden iyi nedime olurdu ;)

Fikir beyan ettiğim konulardan birisi hepimizin masumane rüyası gelinlik.. Ben epey gezmiştim, en az on model denemiştim sanırım farklı moda evlerinde. Pronovias'ın Mito isimli modelinde karar kıldım ancak biraz pahalı geldi bize, çareler tükenmez elbette.. Hevesim de içimde kalmasın, o kadar çok da para vermeyelim dedik ve aynı modeli diktirdik. Hem birebir bana göre dikildiği için daha da çok içime sindi, çok sevdim gelinliğimi :) Arkadaşıma da başlıca tavsiyem bu oldu, "git, dene, gör" üzerinde nasıl duruyor, hangi model daha çok yakışıyor.. Ve ona söz verdim 2011 gelinlik modellerini yayınlayacağım blogumda diye.. İşte benim gözüme çarpan birkaç gelinlik modeli..

Modeli nasıl olursa olsun, gelinlik her kadına çok yakışıyor bence.. Mutluluklar şimdiden evlilik hazırlıkları içerisinde olan herkese :)

2 yorum:

  1. okadar çok gelinlik modeli varkii seçmek çok zor...
    Ama her gelin hangi model olursa olsun çok güzel oluyor..Belkide aşırı pahalısına gerek yok..Bence Sade gelinlikler insanların güzelliğini daha çok ön plana çıkarıyor ...

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum Fundacım, zaten bir gece giyiliyor diyorsun o noktaya gelince..
    sana da ne giysen yakışır eminim ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)