12 Nisan 2011 Salı

İglo ya devam..

İglo Ege Çipurası-Akdeniz Levreği denemelerini zaten yazmıştık.. Her zaman olmasa da evde hızlıca bir şey yapmak gerektiğinde dondurucuda bulunması çok iyi oluyor.. (Hatırlatma)
Yine böyle günlerden bir gün, geçtiğimiz Pazar günü, elini kaldırmaya üşenen bir ben vardı evde:) Markete bile zar-zor gittim ki, işin aslı alışveriş dediğin pazardan yapılır bence.. Taze sebze-meyve bulma ve fiyat-kalite dengesi konusunda pazarın daha iyi olduğunu düşünüyorum.. Neyse, pazar günü pazar olmasına rağmen markete gittim.. Akşama ne yesek le başlayan konuşma sonucunda; levrek ve kalamardan oluşan bir menü yaklaşık 15 dakika da hazırdı..
İglo kalamar ın sevdiğim yanı, kızartmanıza gerek yok, fırına atabiliyorsunuz, kendisi kızarıveriyor.. Lezzet konusunda "mükemmel" diyemeyeceğim, biraz hamur tadı fazla gibi geldi bana ama kötü gün dostu olduğu kesin.. Menü de patates de vardı bu arada, onu da tembelliğime son verip hallettim, yanına da birayı açınca "tembel avrat işi"nin gayet keyifli olduğunu söyleyebilirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)