25 Ocak 2012 Çarşamba

Bugünlerde Ben ve The Help

Merhaba arkadaşlar.. Bu aralar blogla pek ilgilenemiyorum, biliyorsunuz yeni bir bölüme geçtim işyerinde. Günler epey yoğun geçiyor o nedenle, yarım gün yeni bölümde yarım gün eski bölümümde çalışmaya başladım. Bedenende, beyin gücü olarakta bölünmüş durumdayım L Bu arada 2 yabancı blogdan yorum almışım, çok sevindim ve bişeye karar verdim.. Bir çok blogun altında da okuyordum, Türkçe yazdıklarını özet halinde ingilizce yazıyorlar. Sanırım bende böyle bişey yapmak istiyorum, süpper değil ingilizcem ama bu şekilde daha ilerler belki.. Blogla ilgili yapmak istediğim çok şey var aslında, yeni bi header istiyorum herşeyden önce ama vakit ayıramadım henüz nasıl yapacağımı araştırmaya.. Bilenler yardımcı olursa sevinirim J

Bu arada güzel bir film izledim haftasonu, hemen yorumlarımı paylaşmak istiyorum kısaca..

The Help (Duyguların Rengi)

Çok çok güzel bir film..  Yazmaya böyle başlamak istedim çünkü izlemenizi defalarca tavsiye edebilirim. Bugün insan hakları diye bize ahkam kesenlerin geçmişlerine bir bakmaları gerek, sinsi sinsi nasıl da soykırım yaptıklarını gösteriyor film aslında. Siyahi insanların çektikleri zulümler, yaşadıkları aşağılanmaları insanı sıkmadan, daraltmadan izletiyor film.. Bazen güldürüyor, bazen hüzünlendiriyor. Oyuncular birbirinden harika, tek bir başrol oyuncusu yok, filmde öne çıkan birden fazla isim var bence. Yardımcı oyuncularda golden globe da ödül aldı, Oscar’da da şansının olabileceğini düşünüyorum doğrusu.. IMDB notu da oldukça yüksek zaten : 8.1 Mutlaka izleyin bence :)


Hello,

Nowadays I can’t interest my blog and your blogs due to work hard. I saw two English comments and I decided to write English summary under my posts for foreign followers J I want to change my blog header. If you know how I make it, tell me please..
Last weekend I watched a film that is name "The Help". I liked it very much.
It is about black and white people relationship in 1960s. I am especially grateful to the team who provided a film that told an engaging story about human relationships with important lessons. I recommend you to watch it. The film won Golden Globe 2012 as "Best Performance by an Actress In A Supporting Role in a Motion Picture"
IMDB rate is 8.1

Bu güzel çekiilişe katılmadan edemezdim. Küçük Şeylerin hediyelerine talipseniz tıklayın..

17 yorum:

  1. kolay gelsin canım..ingilizce yazmak iyi fikir ama ben yazamam sanırım..çeviricide ekleyebilirsin :)

    YanıtlaSil
  2. Tümden yenilendin valla. iş hayatı, blog hayatı rengarenkkk ne güzelll...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler Gülincim.. wallai mümkün oldukça kendim yazmaya çalışacağım hem bana da katkısı olur diye düşünüyorum ;)

    inşallah hepimiz için güzel şeyler olacak bu yıl kelebeğim :) vakit bulup header a da bir el atsam süper olacak canım..

    YanıtlaSil
  4. hello şekerim how ar u:))
    süpersn tatlım ya headeı bende çzömüş değilim henüz:)

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin Turtacım hem işte hem blog hayatında. ingilizce yazma fikri süper bende seni okurken ingilizceyi tekrar hatırlarım sayende :)
    filmi not ettim, ilk fırsatta izlenecek :)

    YanıtlaSil
  6. Header işi hanidir benim de aklımda.Değişik bir şeyler yapayım diyorum beceremiyorum. Bir bilenden yardım almak en iyisi . Gelelim the Help 'e ben de izledim ve bayıldım !Mor Günler'den sonra izlediğim en iyi filmlerden biri. Konusu az çok benziyor aslında iki filmin .Afrika kökenli Amerikalılar2ın çilesi anlatıyor her ikisinde de .İzlemediysen öneririm mutlaka izle. Oooo bu yorumu geçti sohbete döndü. Seni daha fazla sıkmayayım ben. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. canım yaa, pembişim benim :) güldüm walla, saol destegin için :)

    cemrecim çoook teşekkürler, bugün biraz kaçamak yapabildim wallai..
    kullanmaya kullanmaya bildiklerimizi de unutuyoruz gerçekten, umarım bu konuda istikrar gösterebilirim canım ;)

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler yorumun/sohbetin için sevgili colette :) Mor Günler'i izlemedim, hatta duymamıştım.. Kesinlikle izleyeceklerim arasına alıyorumm ;)

    YanıtlaSil
  9. Canım özür dilerim,filmin adı Mor Yıllarmış :(

    http://www.sinemalar.com/film/1742/mor-yillar

    YanıtlaSil
  10. ne demek, önemli değil Nilgün ablacım.. bende hemen google dan baktım zaten, bulmustum the color purple mis orjinal adı, izlemek istiyorum en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
  11. filmin notu epey yüksekmiş listeye alındı :)) Bu arada sen de mi yeni bir yere geçtin... allah kolaylık versin canım çok... ingilizce olayında da kararını bekliyorum belki ben de girişirim :D

    YanıtlaSil
  12. evet tatlım, 2012 de yeni bir başlangıç yaptık ikimizde, umarım hayırlı olurrr :)
    yeni işimde daha aktif ingilizce gerekiyor, tozlu raflardan çıkarmam lazım kelimelerimi, hadi bakalımm ;)

    YanıtlaSil
  13. Biz de geçenlerde seyrettik, Oscar'a da aday şimdi. Ama diğer aday filmleri de seyretmeden konuşmayayım:))

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar.Ya son yaptığım yöresel ev minyatürüme yorum yazmışsınız fakat listelenmiş yorumlara girdiğimde gözüküyor, yorumlara cevap yazdığım yerden girdiğimde yorumunuz gözükmüyor.Blogda bir problemim var galiba. Zahmet edip yorum yazıp beğenininzi ifade ediyorsunuz, bir teşekkür etmemekte size karşı saygısızlık olur dedim ve bloğunuza gelip teşekkür etmek istedim.:)) Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  15. bende hepsini izlemeden oscar tahmini listesi yapmak istemiyorum nohutcum ama güzel filmdi yani demi ;)


    Özden bey ne kadar incesiniz, çok teşekkür ederim.. evet çalışmalarınızı çok beğeniyorum, yorumlarımı da yazmaya çalışıyorum mümkün olduğunca ama bi sorun var sanırım.. umarım hallolur..

    YanıtlaSil
  16. Ingilizce yazmak super fikir! Hem okurun artar hem de farkli yeni izleyiciler kazanmak keyifli olur.

    YanıtlaSil
  17. effet hem okur sayim artar belki ama en çok kendi gelişimim içinde istedim canım, kullanmaya kullanmaya unutuyor yoksa insan bu nankör dili ;-P

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)