28 Aralık 2011 Çarşamba

Kendimizi Şımartalım! Peki Nasıl?

Her kadının hoşlandığı, zevk aldığı şeyler farklıdır mutlaka ama bir genelleme yapacak olursak kadınların kendilerini şımartmaları için birkaç ipucuna ulaştım bugün ve hemen sizinle de paylaşmak istedim, tabii kendi yorumlarımı ekleyerek ;)

1) Aklınızı Dağıtan Filmler İzleyin! Aklınızı kurcalayan sorunlardan uzaklaşmak için en iyi yollardan biridir şüphesiz. Evde film izlemeyi seven biri olarak bu durumlarda yaa komedi ya da çok fena dram izlerim ben.. Merakla beklediğim filmleri ise daha çıktığı gün sinemada izlemekten çok hoşlanırım :)

2) Masaja Gidin! Ahh buna nasıl ihtiyacım var anlatamam. Ama malesef İzmitte düzgün bir yer bulamadım bununla ilgili.. Bilen varsa paylaşsın lütfen!

3) Manikür ve Pedikür Yaptırın! Düzenli olarak yaptırmıyorum ama en az ayda bir kez kuaföre gidip, tüm günü orda geçirerek baştan ayağa bakım yaptırmayı seviyorum. İnsana kendisini daha iyi hissettiriyor, tavsiye ederim ;)

4) Kitap Okuyun! Kitap okuyabildiğim günleri çok özlüyorum malesef :( Yeni kitaplar almak, içerisinde kaybolmak en büyük keyfimken bu aralar çok ihmal ediyorum kendilerini.. 2012 de umarım ilişkimiz eskisi gibi olur sevgili kitaplarımla..

5) Sadece Uzanın! Şimdi bu da nerden çıktı diye düşünebilirsiniz, ama klasik müzik eşliğinde loş bir ortamda uzanmak insanı çok rahatlatıyormuş.. Bu sırada benim uyuyakalma ihtimalim çok yüksek olur tabii o başka ;)

6) Tatlı Yiyin! Hafif yemekler tercih edip yemekten sonra arkadaşlarınızla birlikte paylaşacağınız çay + pasta, tatlı, kek saatleriniz olsun diyor kural.. Wallai ben bunun ikinci kısmını uygulayabiliyorum ama "hafif yemekler" kuralı pek bana uymuyor ne yazık kii.. Allahım yesem yesem zayıf kalsam (sağlıklı olsam tabii) noooooluuuurrr ;)
7) Tabii ki Alışveriş Yapın! Başüstüne :) Sanırım en gönülden uyabileceğim madde bu olsa gerek, çok sevdim bunu.. Ya bu kadınlara dayatılmış birşey mi yoksa gerçekten bilimsel bir açıklaması var mı bilmiyorum ama moralim bozuk olduğunda, çok iyi alışveriş yapabiliyorum.. ohh ondan sonra sinir stres kalmıyor ne güzel :)

Kendimizi şımartmak sadece 7 kuralla olacak bir şey değildir tabii.. Hafta boyunca bir sürü gerginlik, sorun, iş, ev, çocuklar derken yıpranıyoruz :( Arada kendimize vakit ayırmak, küçük kaçamaklar yapmak, hatta belki bunları sıkça yapmak kendimizi daha iyi hissetmemizi sağlayabilir.. 2012 için ben birkaçını ajandama almak istiyorum, bakalım hayırlısı ;)

13 yorum:

  1. amaaaan bunlari ne siklikla yapabildigimi bile unuttum.cocuk olunca islertepetaklak oluyor.ama 6. ve 7. siklari cok ihmal ettigim sayilmaz.neyse akisina birakalim hayati oyle degilmi?.ozgulcugum hediyeni takacagim bugun.opuldun.

    YanıtlaSil
  2. son zamanlarda yoğun ve yorucu günler geçiriyorum. listene bakınca 1.şıkkı son dönemde çok tekrarlıyorum.özellikle eskiden çok sevdiğim filmlere rastlamak işimi kolaylaştırdı.masaja ise 6 ayda bir belki gidiyorum.kitap okuma hızım azaldıkça azaldı, klasik müzikli terapim ise mazide kaldı :( her akşam yatmadan bir çikolatayı hiç ihmal etmem ama :)
    ahh piyango bana çıkarsa söz 7.maddeyi hergün uygalayacağım :)

    YanıtlaSil
  3. canmm sen İzmittemi yaşıyorsun yehu Zng.a saat sadce:)uzansam ben de uyurum canm ya:)öptmm

    YanıtlaSil
  4. yaa keşke böyle yazmasaydın ülkücüm, wallai çocuk yapmayı hem isteyen hem de korkan biri olarak bu tarz söylemler anında vazgeçirebiliyor beni.. yani bir süre ertelemek babında ;))
    hediyemi de kullanıyor olmana çok seviniyorum canım, mutlu günlerde kullan inşallah canım :)

    YanıtlaSil
  5. umarım çıkar cemrecim, o zaman belki bizi de görürsünn hıı ;)
    yıl sonu olması ile bir ilgisi olabilirmi bu yoğunluğun canım? zira bende aynı dertten muzdaribim, yoğunluktan yılbaşı programı bile araştıramadım doğru düzgünn..

    YanıtlaSil
  6. effet tatlım, izmitliyim.. izmit tayfası olarak tubitos felanda buluşmak istiyoruz umarım atlayıp gelebilirsin sende pembiş algim ;)

    YanıtlaSil
  7. Bunları bir gün uygulayabilmekkkkk... :)

    YanıtlaSil
  8. aslında hepsini bir güne sığdırmakta büyük verimlilik olur canım yaa :)

    YanıtlaSil
  9. 8) en kısa zamanda blog arkadaşınızla buluşun :)

    YanıtlaSil
  10. hele bi talih kuşu konsun seni unutur muyum hiç turtacım :)
    cafede yılbaşı siparişlerinden dolayı hummalı bir koşturmacadayım; hindiler,mezeler,zeytinyağlılar derken o akşam hiç bişi yiyesim gelmiyo inan...

    YanıtlaSil
  11. kafamı dağıtabilme kısmını becerebilmeyi çok istiyorum; bir de masaja gitmek... senelerdir her ay gitcez deyip gitmediğimiz o masaj yok mu ahh ahh gitsek çok şey değişecek...

    YanıtlaSil
  12. inş. canm zong.ta olursam enden olmasın öptümm

    YanıtlaSil
  13. effet gülincimm, en kısa zamanda görüşürüz umarımm canım :)

    kolay gelsin cemrecim yaa, zevkli ama zor bir iş degilmi..

    bende istiyorum masajjjj.. wallai bi gün sırf bunun için istanbula gelicem, eğer daha da bulamazsam buralarda hamidemm ;)

    inşallah en kısa zamanda zonguldaka gelir ve sevdiklerine kavuşursun canımmm..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)