19 Ekim 2011 Çarşamba

Çukurca'da çatışma: 24 ŞEHİT VAR

Çukurca'yı gece saat 01:00'de baskın düzenleyen PKK'lı teröristler uzun namlulu tüfek ve roketatarlarla saldırdı. Sabahın ilk ışıkları ile yüreğimizi yakan tablo ortaya çıktı: 24 şehit var 18 asker de yaralı. Genelkurmay Başkanı bölgeye hareket etti. Çevrede hava harekatı başlatıldı..
Daha ne kadar bu haberleri duymaya devam edeceğiz böyle, inanılmaz moralim bozuk.. Hiç birşey yapmak gelmiyor içimden, bu kadar basit mi bu iş ya? Neden bizde onlara baskınlar yapamıyoruz, neden bitmiyor bu acı haberler ! İsyan etmemek elde değil :(

11 yorum:

  1. Şuan ki ruh halimi sana tarif edebilmem imkansız :'(

    YanıtlaSil
  2. neler hissettiğini anlıyorum canım, Allah tüm askerlerimizi korusun abinle birlikte..

    YanıtlaSil
  3. Telefonuma düşen haberle bütün moralim bozuldu açıklamayı okuduğumda sınırİm bozuldu haberciler 24 sehit var diyor olay icinde yetkili olan adam hiç şehit yada yaralı yok diyor Allah kahretsin ki olan yine gencecik suçsuz günahsız kahramanlara oluyor :(((
    Başımız sagolsun !

    YanıtlaSil
  4. Sağol, Allah razı olsun canım :'(

    YanıtlaSil
  5. :( Hepimizin başı sağolsun... :((
    Başka evlere bu sebepten ötürü ateş düşmesin...

    YanıtlaSil
  6. hepimizin başı sağolsun.. o kadar canım sıkkın ki, intikam diyorum bende.. biraz da onların canı yansın artık, yeter bizim analarımızın ağladığı..

    YanıtlaSil
  7. sabah işe giderken arabada radyo dinleyip güne güzel başlayayım demiştim ki aldım haberi, günüm karardı resmen. son bilgilere göre şehit sayımız 26 ya, yaralı sayımız da 22 ye çıkmış. söylenecek söz bırakmadılar artık bende.. sadece başımız sağolsun, mekanları cennet olsun diyebiliyorum :((

    YanıtlaSil
  8. koskoca devlet koskoca ordu bi avuç çapulcuyla baş edemiyor:(
    lanet olsun bunu yapanlara

    YanıtlaSil
  9. Ben haberleri okurken izlerken bile ağlıyorum dayanamıyorum içimdeki sızıyı dindiremiyorum aileleri napsın yaa :( Onlar istediği gibi yok ederken bizimkiler neden beceremez! inanılır mııı buna ???

    YanıtlaSil
  10. okuduğum/dinlediğim her haberde iğreti oluyorum :( inanılır gibi değil ya, kaç yıl öncesine geri döndük, daha da kötü bir duruma döndük sanki.. dursun artık bu illet, bitsin yaa, yeter akan kanlar ve anaların gözyaşları..

    YanıtlaSil
  11. Hepimizin başı sağolsun.Öyle üzgün ve öyle öfkeliyim ki:((((

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)