7 Haziran 2011 Salı

Verandalı Ev Hayalim !!

Havaların ısınması ile birlikte dışarıya çıkma isteğim tavan yapıyor şu aralar.. Açık havada kahvaltı, kahve keyfi, çay saati, hepsine bayılırım. Şöyle güzel deniz manzaralı, koccaman verandası olan bahçeli bir ev hayali gözümün önünden gitmiyor wallaii.. Umarım hayalim gerçek olur bir gün ;)

Birbirinden renkli kumaşlarla ne güzel de süslenir değilmi.. Verandada öğle uykusuna yatmak, güneşlenmek de çok keyifli olur sanırımm.. Bir de sallanan sandalyem olsun isterim verandamın başköşesinde, gazetemi-kitabımı okumalıyım tıngır mıngır..
Böyle bir manzaraya kim hayır diyebilir ki.. 
Hamak keyfini de unutmamak gerek tabii ;)
Umarım tez zamanda böyle gönlümüze göre bir evimiz olur :)

8 yorum:

  1. Bak ben de hayallere daldım şimdi :)
    Çıkarabilene aşkolsun :)
    Hepsi de çok güzeller,inşAllah tez zamanda hayallerimiz gerçek olur :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. ahhh inşallah sevgili zelihaa, en kısa zamanda kahvelerimizi yudumlarızz verandamızda ;)

    YanıtlaSil
  3. Benim de hayalim!! Ama olacak bu yakinlarda, inaniyorum:) (Bak "bir gün" bile demedim, yakınlarda dedim:), ne dersen o olurmus:))
    ..hayaller gercek olsunn..

    YanıtlaSil
  4. Benim verendam yok belki ama sallanan sandalyem var ve manzarası da güzel salonumda boydan cam var ve güzel geniş yeşillikler içinde bir parkı görüyor hamilelik döneminde en büyük hayalimdi sallanan sandalye eşimde aldı çok keyifli :)

    YanıtlaSil
  5. oo süpersin sevalcimm :) o zaman en kısa zamanda size çay içmeye geliyoruzz verandada ;)

    evet senin sallanan sandalyen benim de favorim didemcim.. illa hamile kalmak mı gerek acaba ;)))

    YanıtlaSil
  6. Yok tatlım o benim hayalimdi gerçek oldu , senin hayalin veranda da olduğundan illa verandan olmalı en kısa zamanda inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. yaaaa alsın götürdün bizi buralardan taaaa uzaklara...sahilde öyle her hangi bi verandada sallanan sandalyede olmak paha biçilmezz...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)