31 Mart 2011 Perşembe

Canavarlar Yine Geliyor! Yaşasın!!

Monsters Inc. i seyretmiş miydiniz? En sevdiğim animasyon filmlerinin başında geliyor. IMDB ye de bakmak isterseniz, tık tık..
2002 yılında Türkiye de vizyona giren film, canavar-çocuk ilişkisine farklı bir anlayışla bakmıştı. Benim kahramanım bol tüylü, kocaman mavi canavar Sully idi, oyuncağını da temin etmiş olduğumu gururla açıklarım! halen sarılıyorum kendisine:)


Gelelim habere; Pixar filmin devamını çekmeye karar vermiş, devam filmin adı "Monsters University" (Canavar Üniversitesi) olacak. Kasım 2012 de vizyona girmesi beklenen filmde, ikilinin sıkı dost olmadan önce üniversite yıllalarındaki hikayesi anlatılacakmış..
Gelsin izleyelim..
Çok özledim ben...

2 yorum:

  1. ben cok seviodumm onlari, cok sevindimm :))

    http://burcualver.blogspot.com/2011/03/giveaway-guess-kolye-iyi-anslar.html

    YanıtlaSil
  2. Yayinlandigi zaman bir süre izledim, bir süre sonra da izlemeyenlere izlettim bu filmi:)
    Bu arada, guess kolye pek guzelmiss!!! sansim var mi acaba?:)
    Burcu'nun guess kolye cekilisine katilmak icin, verdigi linke iki tık yeter:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli :)